Ny vecka nya utmaningar!

Hel så er! Mobil bloggar. Just nu ligger jag i sängen och dunkar musik. Ja men som sagt nu är de slutet på både veckan, helgen och januari. Helgen har varit upp och ner. Skit rolig och skit wierd. Men de får man ta om man är så jävla dum som jag är -.- Men låter mig inte luras av dig igen. Fyfan säger jag bara hur kan man vara sån som du är! Äh, tänker inte ödsla energi på de här! Det blev som de blev, ett olyckligt slut. Hursomhelst, efter träningen drog jag till Sandra, dom har köpt ett spa bad. Asså ett sånt som står utomhus. De är hur mysigt som helst! Vi iaf där typ i 2 timmar och badade, pratade, ja ni vet liksom chill. Jag kände att jag verkligen behövde det! Nu måste jag försöka förklara lite saker för en person. Så vi hörs imorgon. Puss & Kram. / Mysan - i'm in love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0