Mer av 2009!

1. Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut?
Ja självklart!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inget så jag kunde inte hålla!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Emma!
Eller vänner och vänner, vi pratar då och då så jag känner henne bara lite men iaf.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nepp!

5. Vilka länder besökte du?
Spanien & Tyskland!

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Ja massor! Men mest är nog att vara tsm med "L" :$. En sak jag bara saknade halva
2009, är Amanda & Bea och dm vill jag ha 2010 men..

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Dagen då vi tävlade truppligan!

8. Vad var din största framgång 2009?
Oj, de va svårt jag har gått många steg fram! Men jag tror att de är att jag vågar tro på mig själv! Jag har lär mig att våga misslyckas! Och myckmyckt mera!

9. Största misstaget?
Att jag aldrig skulle skrivit de där till henne, då hade allt varit som förut! Men man lär sig av sina misstag och jag ska hålla sådana saker som jag skrev till henne inom mig!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja! Jag har haft typ svininfluensan tror jag? Och sen har jag skadat båda fötterna, knäna och nacken! Gymnastik år en farlig sport! ;)

11. Bästa köpet?
Vet inte!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Godis tror jag, om jag ska vara helt ärlig! :$

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja! Mycket! När jag och Sandra kom på cp barnen!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Oj de är aaaaas många men, 5 av alla typ 1000 är;

Sofijah - När livet sviker
Promoe - Svennebanan 
Black eyed peas - Boom boom pow
Kanye West - Heartless
Jason Mraz-I'm yours

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Oj svårt, fast jag tror ändå ledsnare utan tvekan.
 
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåts mera med gamla vänner och inte bara dom nya.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt på saker som hänt för länge sen som får mig att må dåligt!

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma, med släkt och familj!

19. Blev du kär i år?
Ja tre gånger. Aldin, "Mr.L" Och Lukas :$
 
20. Favoritprogram på tv?
Vet inte.. Ballar av stål kanske?

21. Bästa boken du läste i år?
Om jag kunde drömma & När jag hör din röst. Glömde köpa dom andra böker na men nu har jag 3an & 4an så nu jävlar ska här läsas! Iaf kärlek Stephenie Meyer!

22. Största musikaliska upptäckten?

Erik Grönwall - Higher.

23. Bästa filmen du såg i år?
Twilight! Lätt och snart ska jag se New Moon också har bara inte kommit iväg på den än :s

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Massor kommer baa inte ihåg vad efter som de va nästan exakt ett år sen!

25. Något du önskade dig men inte fick?
Ja! Större säng! Fick en ny fast inte större!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Va och shoppade hade släktgrej dagen efter!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, gu massor!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Vet inte svårt att säga de själv, men typ inget speciell. Som typ alla andra!

29. Vad fick dig att må bra?
Vännerna!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Taylor!

31. Vem saknade du?
Ingen speciell varierade från dag till dag, hihi!

32. De bästa nya människorna du träffade?
Oj många, Nelly! Va en av dom! Sen har jag mest kommit personer närmre!



ÅRET.
Hur har året nollnie varit för dig? - Skolan har varit si och så! Men loven har vart de bästa i mitt liv!
Bättre än förra året? - Nja! Vissa stunder!
Har du träffat några nya vänner? - Ja!
Någonting du aldrig kommer glömma nollnie? - Ja, Fulis-med-kalsbyxor te.x!
Har du flyttat under år nollnie? - Nupp's!
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Ja självklart!
Isåfall vilken? - Många!
Har du druckit alkohol? - Ja.
Har du kysst en främling? - Nej, Varför skulle jag göra de?

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnie? - För de mesta bra!
Har du strulat med någon? - Japp's.
Har du varit kär? - Ja, OMG ja jätte! Och är fortfarande! :$<3
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja, :)
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nja, kanske litet (a)

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? - Nej.
Har någon i din släkt avlidit? - Ja eller inte släkt utan min farfars sambo!
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Nepp.
Har du varit i slagsmål? - Hehe, nej.

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - Ja typ 1000 gånger FÖR många!
Isåfall vad? - En speciell sak jag inte tar upp nu..
Har du skämt ut dig? - JA! Va tvungen att stå och göra en jävla kycklingdans för att jag missade!
Har du ljugit för en vän? - Ja..
Har du varit ute en hel natt? - Haha, självklart!
Har du blivit tagen av polisen? - Nej?
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Haha, ja!
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? - Ja!

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - Björkhaga.
Har någon varit elak mot dig på skolan? - De tror jag nog.
Hatar du någon på din skola? - Nja!
Har du gjort något framsteg? - I vad? ;o
Har du haft alla rätt på ett prov? - JA!  

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - Ja!
Har du förlorat en vän? - Jadå! Fick henne tillbaka sen försvan hon igen! Du vet att du betydde massor! 
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Jaadå!
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Nej.
Har du ljugit för din bästavän? -Säker något? Inget stort vet jag.
 
Har du haft en relation med en vän? - Ja, liten kanske?
Har du många killkompisar? - Ja, men inte fler än tjtjkompisar!

Kommentarer
Postat av: wandis

hur lägger man in låtar ???

2010-01-04 @ 20:30:28
URL: http://emmabonnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0