Med dom bästa!

Hejsan! Sitter just nu i soffan med dem vackraste personerna i denna värld! Haha, men vi sitter och kollar på typ heros(?) eller Amanda  & Cp gör de jag och Denise letar blondin dikter/rim på google.se (a) De finns typ inga upplagda -.- Men vi kanske får hitta på själva! Om vi gör de kommer den äga alla jävla brunett dikter! Mohahah!
Ni får nog läsa om den senare..
Hursomhelst, vad har jag gjort idag? Jo va ju osm vanligt i skolan, bästavän är fortfarande sjuk men hon kommer på måndag tror/hoppas hon! :D:D:D:D Saknar henne i MASSOR! Vi slutade 14:20 och då drog jag till bussen som jag missade, så jag tog nästa. Drog direkt till Cp , sen drog vi på träningen som va en tidig idag as nice! Efter träningen kom Sandras mamma och körde hem oss alla 6 i deras lilla sittochträng (a)  trång och SKIT kul!
Men iaf, tror Denise vill fortsätta leta efter blondin dikter så vi hörs lite senare!
Puss&kram!
/ Mysan
- I'm in love!



För ca 10 sekunder sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0