Låång och tråkig skoldag!


Hej på er!
Idag va skol dagen låång och tråkig! Asså de är sånna dagar man sitter på lektionerna och drömmer sig bort hah nejdå jag skojar bara dock sitter jag ofta och tänker på olika saker. Och jag har beslutat att be min mami stäla mig i kö för att gå i kunskap! Kul va? Haha, stackars alla som går där dom måst ju stå ut med mig (a) fast så farlig är jag inte! Kan dock snacka en heeel del! ;D
Menmen, om ca 40 minuter ska jag gå till bussen för att åka och träna gymnastik! Kul som FAAN! :D Haah dock så tränar jag ju varje dag den här veckan.
Hursomhelst så måste jag gå och fixa mig in för träningen asså byta till tränings kläder (a)
Kommer snart!
/ Mysan
- I''m in love!



Jag just nu! ♥


Kommentarer
Postat av: amanda

en från min klass går där och typ 3 ska börja ^^, min brorsa går också hade tängt börja men vet inte? skulle typ börja din klass då ?

2010-01-29 @ 19:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0