Kortdag!

Hejsan sötnosar! Just nu sitter jag och försöker fixa den andra datan ska skicka en grej till Karro!
Idag började jag halv 9 så jag fick sova lite extra! tror inte jag har sovit ut sen? hmm.. jullovet tror jag.. -.- Att få ova liote extra idag va as nice!
Idag har vi haft 1 riktig lektion vi har ju typ haft konsertgrej för typ alla 3or i botkyrka som typ en lite reklam konsert för alla 3or kommer ju kunna börja till 4an :D
Så vi hade 2 sånna konserter och sen en matte lektipn så jag ska väl kanske inte klaga? Vi slutat 5 i 2 men jag gick 10 i för att hinna med min buss! För att sen komma hem tidigare. När jag kom hem la jag mig på soffan och nu sitter jag här och ska dra och bytta om till träningskläder! Vi ska ut och ha fys uppe på brantan eller asså vi ska samlas där! sen sa vi typ springa runt på småvägarna!
Nu måste jag dra och byta om! Så vi hörs efter träningen!
Puss & Kram!
/ Mysan -
I'm in love!






Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha min lillebror var där och kolla<3:D

2010-01-27 @ 18:31:12
URL: http://gymnastenhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0