Kanske ska man?

Godmorgon på er alla! Vaknade för ett tag sen. Kanske inte så sent som jag väntat eller jo kanske? Vet inte hade inte förväntat mig ngt så! ;)
Men vid halv 2 vaknade jag till lite och kollade på mobilen, då ville cookie att jag skuller ringa henne för hon ville säga hejdå ja ni fattar hon ska ju vara i Thiland i 10 veckor nu! Jag kommer sakna henne den sötnosen! Men ska förmodligen prata med henne imorgon! för DE ÄR MIN FÖDELSEDAG IMORGON! Lovelovelove! Men jag kanske ska ta och göra som typ alla min vänner har gjort fast dom gjorde de igår, men en årssumering eller vad de heter? Så får ni veta lite om mitt år 2009! Även om du som hängt med sen april vet ganska mycket om mitt liv, så kommer de nog fram lite ny saker tror ni inte de? För jag berättar aldrig ALLLT som händer på dagarna de skulle ingen orka läsa och jag skulle inte orka skriva!
Så nu ska jag ta och göra de fast i ett annat inlägg! Vi hörs snart igen!
Puss!
/ Mysan!


Gammal!


Kommentarer
Postat av: cookie

Gumman, jag saknar dig redan! Jag ringer dig i veckan, men grattis i efterskott gumman! JAG KOMMER ALLTID ATT ALSKA DIG! <33333333

2010-01-03 @ 08:12:33
URL: http://daniiielas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0