INGEN bra dag idag!

Ja nu har jag ätit och duschat och förhoppningsvis ska jag hinna fixa mina naglar också! Men jag vet inte om jag hinner för idag måste jag verkligen S O V A!
Menmen skoldagen hände ingenting asså verkligen ingenting intressant som jag kan skriva om -.-
Efterskolan drog jag direkt till bussen för att komma hem så fort som möjligt! Men hjälpte de? Nej! De har ju varit snöstorm typ halv dagen. Så de har ju blivit kaos i trafiken. Härregud de tog ca 1 timme att komma hem när de i vanliga fall tar MAX 30 minuter! Jag han ju nästan ingenting, hemma fick typ slänga i mig mackor och sen dra och träna med 96a och träningen gick inte bra! Ingen bra dag idag kan man ju sägar! Humöret har legat på 0 H E L A dagen av olika anledningar De är typ bara Syster som vet varför.. Men vi dår hoppas de blir bättre imorogn inte sant? Tyckerr dock lite synd om mina vänner som måste stå ut med mig så ändring på humöret SKA de bli imorgon redan!
Men nu ska jag dra vi får höras imorgon!
Sovgott får jag ju passa på att säga också eftersom jag förmodligen inte kommer att skriva mera idag!
Så godnatt, Puss & Kram!
/ Mysan-  I'm in love!



Jag igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0