Hiss and Diss XD!




Skola igen.
Imorgon är de nog många som ska lägga sig tidigare än alla andra dagar pga att skolan börjar! ÅÅH VAD JAG LÄNGTAR! HELVETE, HÄLLER! Jag vill ha lov i en månad till MINST! Vill inte tillbaks till helvetet igen! Jag vill vara kvar på lov och bara slippa tänka på någonting annat än att vara med mina vänner! HELT KLART STÖRSTA DISSEN DEN HÄR VECKAN!

 Dygnsrytmen som man måste ändra tillbaks nu innan skolan. Ja, eftersom skolan börjar igen på måndag så finns det ju tider man ska passa på morgonen vilket leder till att man måste gå upp tidigare och inte kl halv 1 liksom. Och de jag tycker är så jobbig är de att det är sååå lätt att ändra dygnsrytmen men de är svårt att ändra tillbaks, de är inte jätte svårt men de är inte någonting man vill så då går de trögare. Så diss på de!

 Att de är så jävla kallt ute. Tror att de är fler som tycker de men egentligen ska man ju inte klaga men ärligt? De är föör kallt enlig mig då! Men idag när jag, Paandan & cp gick till Pressbyrån frös man typ benen av sig.. :@ Åå, men de är ändå så himla fint! Men nu tycker jag att de iaf kan bli liiite varmare typ – 10 inte – 20.. Diss!

 

Storvreta 2010. ja de går inte att missa att hissa! Sepciellt inte de som hände nu: att vi träffade Ackers P.97 tror fan att de är dom roligaste människorna på jorden! Har typ a l d r i g haft så roligs om vi hade den natten/morgonen! Aja, STOR hiss till storvreta cup + Ackers p.97!

 Sims 2. Så himla roligt! Kanske lite töntigt att hissa de men jag va bara tvungen. Men tyck vad ni vill jag bryr mig inte! De är ju att spela sims jag, Paandan & cp, har gjort nu i två dagar. Så himla roligt så jag dör! Hihi. Hiss sjukt roligt!

Paandan. Aa, vad ska man säga? Rolig, alltid glad, söt. Och Hennes humor går inte att beskriva, så himla torr men ändå skir rolig! Ja hel enkelt underbar.  Gumman, jag har alltid roligt  med dig! Alla minnen kommer alltid att finnas i mitt hjärta. Du har stoor plats där. Jag älskar dig. Hiss till denna blonin!


Nu tar jag och går mot sägen som jag skrev tidigare i inlägget dygnsrymen måste ändras, vilket kanske inte går så bra! ;)
Puss på er, vi hörs imorgon!
/ Mysan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0