Hemma igen!

Hejsan sötnosar!
Jag kom hem igår, som ni redan vet. Vi kom 3a, ganska bra kanske? Men vi ville vinna så när vi förlorade semifinalen började jag grina :$ eller typ hälften av laget började grina! Menmen, även om vi bara kom 3a så kommer de vara den roligaste cupen jag någonsin varit på! Visst tjejer? :)
Jag kommer aldrig glömma den! Shiiit, roligaste vi hade! Men ska jag kanske berätta närmre om den?
men när vi kom dit va de typ match på en gång i hallen som låg precis brevid där vi sov si vi slapp åka vilket va skönt eftersom vi hade suttit i bilen i en timme. Men vi spelade mot kungsängen och vi van med 3-0, go tullinge! ;) De andra matcherna blev de: FBI tullinge - Högalid 3-2, FBI Tullinge - Saga 3-0(igen) sista matchen FBI Tullinge - Rotebro 2-3. Så vi vann ju alla förutom 1 så de va ju bra! Inte sant?
Sen förutom alla matcher så gör man ju andra saker, som att träffa nya personer! Och kan ju säga att Olli va bäst på de, eller vad man nu ska säga?! Menmen, hon pratade med allt och alla! Tillslut tröttnade jag och Sandra på de så vi satte oss i en korridor! Och där sitter min pappa och snackar med några från ackers så vi säter oss där, och pratar med dom också. och sen satt vi typ där i 1 timme. Roliga människor, de va!  Shh, men kommer sakna dom! Men vi får hoppas att dom kommer på påskcupen sen :)!
Säger mera senare, ska dra nu cp-barnet kom!
Puss & Kram skumm banan!
/ Mysan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0