Grissprutan!

Hej på er sötnosar! Just nu sitter jag och planerar fredagen med Denise, vi har redan planerat typ allt. Och Amanda och Sandra vet ingenting, men jag såg att Amanda loggade in på msn nu så ska ta och berätta för henne när jag är klar med inlägget.
Ska man kanske berätta om skoldagen? Aa, jag tar och gör de!
De började med en lektion som va till typ 10:30 :o Hade ingen rast eller någontign! Men de lektionen va de religion då Bettan's mamma Maria va där och berättade de va verkligen jätte kul men tog vääldigrt någ til men dom kommer nästa måndag, eller 3 måndagar framöver så de är ju roligt!
Sen va de dags att ta grissprutan 2a dosen! Gick välk bra men NU FÅR JAG INTE TRÄNA ! -.- Har typ sagt de 100 ggr idag, emn de är fan hemskt men jag ska iaf åka ner och titta men inte från början då men iaf.
När vi slutade kl 14:30 typ?! Venne riktigt, men då gick jag hursomhelst ner till tumba med Maria och Bea! Och Bea blev typ hungrig så vi gick in på sibylla och köpte en liten pomesfrites(?) men den tappade Bea. Haha roliga människa men hon hade typ inte hunnit käka något av den så vi gick till Ica och hon köpte typ en dricka och en chockladkaka. 
Jag och Maria va tvunga att gp sen för vi tog 5 över 3 bussen, sen hoppade jag av vid tullinge station och tog 722 med Logge och Quanya! Sen kom jag hem och tog farm datorn och här sitter jag än (a). Men mamma ropade att maten är klar så jag drar och käkar vi hörs sen :)!
Kyss på rumpan (a)
/ Mysan - I'm in love!



Jag just nu! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0