Godnatt!

Just nu spriger Amanda runt som en hyper Apa (a)! Sandra har precis somnat och jag och Denise ligger och Garvar åt Amanda! En oooond cirkel haha, en sovande cirkel. Híhih, men nu blev typ Denise fett hyper också!
Men vad har vi gjort en natt som denna då? Haha, vi har kört sms-roulet(stavning?)! Ska bli fett kul att se vad folket har skrivit imorgon för de va typ ingen som svarade -.-
Men iaf nu verkar de som om alla sover? Eller nej inte Amanda ligger och typ garvar för sig själv eller är de kanske jag som gör de? Skulle inte förvåna mig visst Karro? ;)
Men aja nu ligger dom här och klagar på att jag har lampan tänd. Jävla sovande människor man har till vänner!Men kanske ska man ta och släcka ner den + datan nu? Aa, jag gör nog de!
Vi hörs senare idag! Kisses!
/ Mysan
- I'm in love!


Vet haft bilden förut men även jag kan vara ful ibland och just nu ör jag de ser SJUKT trött ut -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0