Fattar inte att en människa kan falla för fel varje gång?

Hellujsan! Hemma från Maria nu! Eller de va ett tag sen.
Idag va Bea, Amanda och bästavän sjuka! Hurklarade jag mig? Nejdå, de gick as bra! Maria, räddade mig tack vännen! Aja, dagen rullade snabbt förbi. Vi slutar egentiligen 13:55 Men jag och Maria drog 13:45 för att vi skulle ta 5 över bussen. Sjukt skönt att dra från klassrumme tidiaret! Hursomhelts, träffade Alle på bussen. Haha, tack för godisen (a)! Vi snacka lite om typ allt och inget.
Drog ju som sagt till Maria, orkade inte ta bussen och sen byta, så jag drog till henne ist!
Vi gjorde väll inte speciellt mycket kollade på tv va inne på datan.
Men nu ska jag ta och stänga av datan för idag, jag orkar inte vara inne.
Eller flrst drar jag planerna för dagen!
Skola 8:10 - 14:45.
Då kommer pappa och hämtar. Och vi drar hem och lagar mat.
Sen tränar jag 16:45 - 18:30.
Hem och duscha!
Plugga.
Sova!

Imorgon som ni ser händer de en hel del men nu stänger jag ner datan. Vi hörs imorgon efter träningen. Kan bli ett inlägg innan träningen, men vi hörs imorgon iaf de vat jag !
Kyss på rumpan!
/ Mysan - Im in love!



Ett tag sen inte ny men har de där halbandet på mig idag (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0