Dålig uppdatering + Strovreta!

Hej alla! Jag vet dålig uppdatering som som sa tsom ett nyårslöfte att bli bättre? Aja, vi kör de löftet från och med på Torsdag! Nu undrar ni säker varför jag inte skriver imorgon eller ngt som är närmre. men det ska jag berätta! Jo så här är det: Imorgon 4/1 åker jag och mina innebandy älsklingar till Storvreta och spelar cup. Jag har INTE tillgång till data, så jag kommer inte att uppdatera mycket förns på torsdag.. eller egentligen ingenting alls, för jag vill inte mobilblogga de är så tråkigt! Så, så ligger det till! Menmen, igår fyllde jag 12 år, ett år närmare döden som Es-björn(Maria) sa, haha. Jag ser de dock inte på det sättet! jag ser de som ett år närmare tonåren! kanske ingenting att längta efter vilket jag inte gör, men jaja så ser jag på de!
När jag säger att jag fylde år igår tänker nog många skäkalas, eller typ vara med familjen! Heeeelt tvärt emot vad jag gjorde! Vid kl.4 på kvällen/morgonen låg jag cp baarnet ocg Denise och pratade, jag Amanda hade somnat! Fast juste jag berättade kanske inte att dom skulle de, då fick ni ju veta de också! Men iaf, jag hade en helt sjuk födelsedag! Roligast någonsin tror jag ! Jag fick vara med dom som betyder mest, och sen kl 00:00 när vi satt i bilen på väg hem från donken, sjunger dom för mig. Gulliga människor man har runt om kring mig :)
Men vad har jag gjort idag då? Hmm, jo juste! Idag kom en del av min släkt och firade mig. Sen va de träning! Kom hem vid halv 8 typ, oc nu sitter jag här och ska dra och duscha & packa.
PUSSAR! :)
/ Mysan!


Kommentarer
Postat av: Julia

Sweet ♥, ;0

2010-01-04 @ 16:14:37
URL: http://jullans.bloggplatsen.se/
Postat av: julia

Vrf laddar du inte du kommentarer ?

Aja, ha en bra dag Sweeetish ♥

lövju ;x

2010-01-05 @ 13:31:02
Postat av: Dokii♥

Söötnuwws! <3

2010-01-06 @ 09:45:37
URL: http://dokiis.blogg.se/
Postat av: Amanda <3

Roligaste kvällen <33333 Älskar er :D <33333

2010-01-06 @ 15:48:43
Postat av: Anonym

söt näsa då! Hehehe

2010-03-11 @ 15:29:36
Postat av: Anonym

söt näsa då! Hehehe!

2010-03-11 @ 15:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0