Dagen har vart en av dom bästa på lääääänge!

Goddagens bloggen. Haha ja som ni märker är jag på rikdigt bra humör! Och det är ju fett bra ju!
Dagen har som rubriken säger varit perffa(bilder kommer senare)! Nästan hela dagen i skolan har spenderats med ett par mycket efterlängtade vänner: Amanda och Bea! Roligtroligt! Men vi gick väl runt som valigt? Hah, just vi smälde en smällare också men syyh! Säg inte de till ngn ;d
Men iaf efter skolan som slutade 14:45 så kom pappa och hämtade mig i tumba, och vi drog och handlade på Willy's. När vi kom hem lagade vi bara mat och jag bytte om sen va de dags för träning med 96orna! De gick as bra! *happy*
Men sen kom jag hem duschade snabbt och nu sitter jag här som vanligt!
Men nu ska jag ta och lägga in bilderna från dagen. Vi hörs snart!
Kissses!
/ Mysan - i'm in love!



Rakt Vs krullit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0