Cp-baarnet om ca 30 minuter!

Hejsan alla! Förlåt har lite dåligt samvete för att jag inte bloggade tidigare idag men jag har gjort andra saker, jag har tränat och varit med mina vänner. Idag har de varit hel hel chill skoldag, eller syslöjden va inte de? Aa dom som va där vet ju själva, haha läraren är ju helt .. ? Ja vad är ordet? Knasig kanske. Nej men asså ni förstår nog vad jag menar! Men iaf resten av dagen va typ chill. När vi slutade 14:20 drog Maria & Bästavän drog ner till tumba och tog bussen hem. När jag kom hem ringde jag cp och då kom cp, Amanda och Denise över och vi hade de chill! Sen vid fyra drog jag vidare till farmor hon fylde 65 idag grattis älskade farmor! Resten drog till sandra och sedan vidare till holken. Men skit samma, de handlar ju om mig faktiskt (a)! Hursomhelst, så va vi där till typ 20 i 6 då vi drog till hallen för träning / spelarmöte! Träningen gick ju si så där, eller ja som de brukar göra för mig? Men iaf åkte hem med cp. Btw, jag bor hos cp idag! Ska bli gryyymt kul!  nu Men nu drar och packar så jag kommer till cp snart!
Ni får ha de king! Så hörs vi senare eller imorgon!
Kisses!
/ Mysan - I'm in love!




Vi tatuerade varandra, hah (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0