Året 2009!

Fulis-med-kalasbyxor!
De va i mitten av sommaren 2009 Cp barnen från almvägen(jag och sandra) låg i poolen och schteckte mycket aa typ varje dag där i mitten av sommarlovet !(a) Då en dag cp barnets mamma och pappa kom hem med en typ hund med byxor, asså till poolen. en uppblåsbar ni vet en typ som små barn brukar åka runt på på vattnet. skit samma. Cp barnet döpte den till Fulis-med-kalasbyxor! Eller hon kom på att den skulle heta fulis och jag kalasbyxor sen blev de bara som de blev: Fulis-med-kalasbyxor!

Alexandras land!

Som förra året så var jag även iår på alexandras land! Lika roligt varje år! Finns inte så mycket mer att säga är: HUMOR! SKRATT! SENA KVÄLLAR! LÅÅÅÅNGA DAGAR PÅ STRANDEN! PRESSA I SOLEN! Då vet man vad vi gör när vi är där!



Sommar 2009!

Ja ist för att ta upp roliga stunder så säger jag hela sommar 2009 harvarit ett minne för livet! Och jag vet att sommaren 2010 kommer att bli lika bra om inte bättre!



Truppligan tumbling! 
 
Jag tror aldrig jag har skrattat så mycket i hela mitt liv! Shit, de va liksom liyte pinsamt ju! Men vi kom inte sist vilket va veldigt konsdigt med tanke på hur vi körde (a)! Roligt! 

De va en liten del av mitt 2009! Ni får en sån här fråge lista grej snart!
HERE BÄST!
/ Mysan!


Kommentarer
Postat av: Gympa nörd x)

Hejsan! Går du på gymnastik..skojigt för det gör jag med..x)

2010-01-01 @ 19:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0