AJ!

Hejsanhoppsan! Dagen har varit lite aa vad ska man säga? Knasig? Meniaf, dagen spenderades i pulka packen och i mina drömmar! nej då jag driver bara somnade dock lite på typ varje lektion :$ Bravo Mysan!
hursomhelst så åkte vi ju stjärtlapp också! Kul som fan men jag orkade inte vänta på stjärtlappen så jag åte på fötterna med uggs! Smart? Javisst! men tillslut fick jag så mycket fart att jag inte kunde bromsa då va backan nästan slut men iaf, jag fortsatte och spriga och tillslut tog ju baken slut liksom och då ramlade jag rakt på näsan, va kit kul så alla stod och as garvade typ. men ska jag vara ärlig gjorde de lite ont :$ Men vafan de är ju mitt problem eftersom jag inte orkade vänta? :s
haha, men om ca 30 minuter ska jag träna så jag måste fixa lite små saker liksom, så vi får höras senare!
HareKing!
/ Mysan - Im in love!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0