2009's person! (lite sent men jag glömde)



Jag vet att de kanske är lite sent att skriva år 2009’s person men denhär personen kanske jag inta har kvar 2010 efter de jag råkade göra!  Jag är inte värd att ha dig tillbaks efter de här. Jag kan inte hålla tårarna inne, dom bara forsar! Du är fan den bästavännen en människa kan önska sig, och tänk jag hade henne. Tänk att jag har delat alla underbara minnen med henne. Men nu kommer de nog inte bli flera, bara tanken på de får mig att inte vilja leva! Vad ska jag vara utan dig? Vad är en My utan sin Alexandra?  Vad är Mesen utan Flikkan? I mina tankar ingenting! Men efter de jag gjorde så får de som inte går i mina tankar nog bli så i verkligheten. Du vet ju själv vad jag gjorde, och jag vet inte varför jag sa de. De bara kom ut, jag kunde liksom inte stoppa de. Jag borde inte få leva kvar på denna jord, jag är inte värd att vara kvar här. Aldrig i mitt liv har jag gråtit över något så mycket som jag har gjort för de här! Jag har gråtit varje natt sen i onsdags, jag har inte kunnat sova, jag har vaknat mint 10 gånger varje natt av att jag gråter, jag drömmer mardrömmar varje natt.. Jag ör inte trygg utan dig! Jag kan inte leva med att du lämnar mig men jag tror jag får kämpa vidare utan dig i alla fall. Men jag är sjukt ledsen för de här. Och jag förstår om du inte tar emot min ursäkt! Men kom ihåg en sak: Jag älskar dig! Och jag vill inte att de ska bli så här. Du ÄR och kommer förbi att vara värden bästa person! Utan dig är jag halv!Jag älskar att jag fått dela sommar 2009 med dig och allt annat vi delat.  Jag kommer sakna de massor! Du är 2009s person heelt klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0