Tillbaks!

Hej igen alla söta nosar! Nu är jag tillbaks ;D Paaanda själklart ska jag skriva mer om dig mohaha!
Men hursomhelst, idag va de torsdag och sista skol dagen för nu är de SPORTLOV! Har nämligen studiedag imorgon! Skönt som fan! Nu får man äntligen sova ut och umgås med vännerna! Dagen har varit seg min lärare va hemma så vi hade massa vikarier typ hela dagen. fick sluta tidigare. vet inte varför, men vi fick de iaf. Så jag drog ner till Tumba med Mathilda, Mickan, Maria och Nelly. Vi va där ett tag sen drog jag och träffade Angelica och Alva dom sötnosarna i tumba också dock. Efter ett tag drog jag och Angelica till bussen och jag kom hem. Har varit hemma några timmar nu. och ska gå och laga lite mat eftersom jag har träning om 1 timme och 20 minuter. Gymnastik! Fristående, roligtroligt! *smile* Så nu måste jag gå och stecka potatis och lite så!
Önska mig lycka till. Tror jag behöver de! Är ju ingen mäster kock liksom! (a'
Vi hörs senare! Puss & Kram!
/ Mysan! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0