Skola, läxor, träna, läxor.

Hejsan bloggis! Ja, om ni läste rubruken så förstår nu nog vad jag har gjort idag. Jag har typ 1000 läxor, jag håller fan på att smälla av de går inte ihop längre. Slutar skolan kl 3 träning 5 halv 6, jag har massor med läxor att göra. Jag kan inte sova på nätterna, jag kan inte konsentera mig i skolan och de ledertill att jag får ännumera läxor för att jag inte hinner klart på lektionon.
Men idag har de varit en vanlig dag, vi hade typ ALLA ämnen man kan ha. Eller de kändes så iaf, vi slutade iallafall kl 3 och halv bussen som tydligen min älskade Paanda satt på missade jag självklart! -.- Men jaja, jag dog inte! Men nu kom min pappa&mamma hem från flottsbro dom va där med innebandy laget och åkte skidor. Jag skulle egentligen åkt med men jag valde att träna. och det är jag glad för. Jag ska bara prata lite med dom om imorgon. Så vi hörs nog inte mera idag. Sorry!
Puss & godnatt(lite tidigt kenske men jag ska inte blogga mera)!
/ Mysan - I'm in love!




Kommentarer
Postat av: Jessicka<3

Jag har varit hemma 4 dagar denna vecka och har skit mycket läxor oxå.. -.-

Aja puss ses på träningen imorn hoppas jag ! <333

2010-02-05 @ 17:45:29
URL: http://jessiickas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0