Sjuk -.-

Hejsan sötnosar! Som ni kanske förstår så är jag sjuk! Eller ja sjuk och sjuk, mitt huvud håller på att  sprängas så stannade hemma idag. Ska dock till skolan imorgon. Men eftersom jag inte har bloggat på några dagar så kan jag ju ta och berätta lite om dom.
I fredags va de en vanlig tråkig fredag förutom att vi åkte skridskor, på efter lunchen. Vet nu hur jävla grym jag va eller? OMG, säger jag bara jag ägde fan alla! Mohaha! Karro och alla som va där vet ju vad jag gjorde ;D!
Vi fick sluta tidigar alltså typ 20 i 2 ist för 20 över. Jag och bästavän drog till tumba jag motte upp pappa och hon tog bussen hem. Jag och pappa gick iaf och handlade lite och drog sen hem. Vi hämtade bara upp min väska och hämtade cp , eftersom vi skulle till Dräggelapan(Deniiise!). Så vi dorg typ ditt och sov där, hade de heelt knas!
På lördagen va de bara att gå upp, för att åka till Tungelsta och spela lätt match! Jag fick spela back och de gick bra tycker jag! Brukar ju spela center, men de funkade efter som jag inte gjorde bort mig.. den här gången ;)! Jag gjorde de förra gången! :$ Men de är sådant som händer! Hursomhelst så blev de oavgjort 3-3! Vi kunde vunnit menmen de gick som de gick. 
Vi alla(Amanda, Sandra, Denise & jag) drog hem till Denise och duschade eller inte cp för hon hade ju inte spelat pga sjukdom. När vi fixat oss klart, drog vi till hallen kollade på en match. Jag, Sandra och Denise  och hämtade våra grejer och tog sedan bussen hem till(Amanda drog hem och käkade). På kvällen kom hela Sandras familj och käkade Tacos och hade det sjuuukt mysigt! Dom drog väl vid 12 ngn gång kanske? Då jag direkt gick och la mig eftersom en ny match väntade på söndagen sen.
Som jag sa så skulle vi ju spela match igen på söndagen. Vi spelade mot serieledarna Älvsjö! Vi spelade lika igen 2-2. Vi van egentligen med 4-2 men dommaren va fan dum i huvudet -.-' Med 2 bortdömda mål, gick alla där ifrån utan ett leende på läpparna om man då räknar bort mig och cp för cp va heeelt lila i ansiktet och jag lover jag överdriver inte! Så jag och "bonusmamma"(cps mamma) garvade så vi höl på att.. på att ja jag vet inte vad vi höll typ på att dö! Nej nu ska jag sluta retas med mitt lilla cp baarn!
Efter matchen drog jag hem och duschade lite snabbt efterom det va träning så jag duschade efter träningen. Jag gjorde inte mycket mera kollade lite på tv och så!
Vad har jag gjort idag? .. INGENTING! Vaknade upp med en rejäl huvudverk! Så stannade hemma har typ bara kollat på tv. Sitter fortfarande i pjamas. ;) Ska prata med pappa lite, sen ska jag duscha. Vi hörs om kanske 30 minuter. Puss på rumpan! 
/ Mysan
- I'm in love!



(gammal!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0