Ge mig sommar 2010!

Jag tror nog inte jag är ensam om att vilja ha sommar! Men tänk er att sitta på skolavslutningen, tjejerna har korta känningar och högklackat! Rektorn håller tal och avslutar med att säga "NU ÄR DET SOMMARLOV!" jag säger hejdå till alla vänner. Och sedan såringer jag med glada steg och möter upp mina vänner för att dra till stendahl för att ta de där första doppet på sommarlovet. De första doppet, som alltid är så himla härligt! Tänk er att kunna gå runt i ett par korta shorts och ett linne. Att kunna ta de chill och ta dagen som den kommer liksom. Att kunna vara med vännerna som betyder merst, hur mycket man vill! Att kunna vara upp till kl 3 utan att tänka att man ska upp kl 7 dagen efter, utan att kunna tänka att jag kan sova hur länge jag vill! Att åka till landet, till sportscamp. Tänk er all sol och bad! Tänk er att ni blir bruna igen efter att ha bleknat till under vintern! Jag älskar som ni kanske märker allt som har med sommaren. Jag har tröttnat på vintern, jag gör de fort! Men sommaren skulle jag aldrig kunna tröttna på,den är så härlig! JAG VILL HA SOMMAR 2010 NU! Bara 128 dagar kvar nu!
                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0