Fett-tisdagen!

Hejsam sötnosar! Har precis städat mitt rum. Sitter och lyssnar på musik. Men nu tänkte jag berätta om min dag.
Skolan började som vanligt 8:10. Då vi hade musik. På musiken sjöng vi 2 av alla låtar vi ska sjunga på konserten i mars. En av dom tycker jag själv är jätte fin och den låter ännu finare när vi sjunger (a) och de är Aldrig ska jag sluta älska dig så himmla vacker tycker jag!
 Sen fortsatten dagen med sv, då jag och och typ halva klassen gjorde första delen av såpan , de är typ en serie som vi gör med 4orna, vi gör första avsnittet dom gör andra sen gör några andra i min klass del 3 och sen gör dom del 4a! Så de är ju lite kul.
Efter den lektionen som gick sjuukt fort eftersom de va ganska kul, hade vi hursomhelst idrott. Vi körde badminton(stav?). Haha sjukt kul de är! Och bara så alla vet så äger jag och Amanda, Bea på de för hon är sämst. Taha, lite mobbad kanske Bea? ;D Nej, nu är jag dum. Du va jätte duktig. *hosthost* Mohaha. Nej nu ska jag sluta mobbas och fortsätta berätta om min underbara dag! Efter idrotten gick vi på lunch.
Sen hade vi NO , ochdsen matte. På matten jobbade jag klart första boken(y), så jag fick ny(5b ist 5a)! *smile* Slutade hursomhelst 5 i 2 fast drog 10 i för att hinna med 5 över bussen, och självklart gjorde jag de! ;D Åkte med Angelica, Alva, Elin och Synne. Vi hade like kul jag och Elin och drev typ hela vägen hem (a)! Men nu ska jag ta och käka semla eftersom de är fettdagen (a), haha jag kallar de det? Men hursomhelst så hörs vi snart.
Kiss!
/ Mysan - I'm in love.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0