.


De kommer aldrig kunna bli som förut. De kommer aldrig kunna bli som vi hade. Visst tiden va fantastisk, men de va inte äkta. De va bara ett spel du spelade att få mig på fall och sen dumpa mig. De va bara ett spel. Ett enkelt spel jag inte förstod förs jag läste spelreglerna. Men då va allt redan förbi. Då va allt redan borta. Jag brukar sitta och tänka tillbaks på gamla dagar. På alla dagar då de va du och jag genom allt. Men dom tiderna finns inte kvar längre dom tiderna är borta. Hur mycket man än vill ha dom tillbaks så är dom borta, borta för alltid. Man saknar de hur mycket som helst men man vill ändå inte tillbaks. Tilbaks till de man hade. Tillbaks de man tyckte va underbart. Men som visade sig vara helt fel. Jag vill ha dig här nu, men ändå vill jag bara lämna dig mitt ute och aldrig behöva se dig igen. Jag vill komma över allt som hänt men jag vill samtidigt ha kvar alla minnen av dig. Nu kan jag inte berätta mera tårarna forsar ner för mina kinder lyssna på låten och försök förstå läget jag lever i nu.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0