Alla ♥ Dag!

Hej bloggis! Ja, jag vet att jag aldrig bloggade i går och nästan ingenting i fredags men jag har verken haft lust eller tid. Eftersom att nu när de är helg så vill man ju liksom inte bara sitta framför datan och dega utan man vill vara med sina vänner, inte sant?
Som alla vet så är de alla ♥ dag idag, så de är kanske så att man ska träffa den älskade killen/tjejen i ens härta? Men jag ska inte göra de. Jag ska träna (a) som vanligt!
Men jag vill ändå att alla ni söta läsare som står ut med mig, har en toppen alla ♥ dag och att ni får de hur mysigt som helst med er älskade pojke/flicka!
Hursomhelst så sitter jag just nu med Sandra och äter LINDOR som hon fick av hennes mamma som typ alla ♥ dag present!
Om ca 2 timmar ska vi dra till hallen och glo lite. Senare ska vi träna, vet inteom jag pallar de men jag tror nog jag tvingar mig själv. Eller så sitter jag nog och snackar med någon ;D!
Men nu ska jag och Sandra cp fixa något att käka om jag inte her helt fel(?)
Så vi hörs, kanske om en timme? Annars när jag kommer hem! Och jag lovar jag ska bättra mig med bloggandet! FRÅN OCH MED NU!
Puss & Kram!
/ Mysan -
I'm in love!


Dagens fråga!

Vem bar den bäst?
Eva Longoria         VS       Lindsay Lohan

Själv tycker jag
Eva Longoria!


Kommentarer
Postat av: wanda

Lungt Eva Langoria

/waaaaaaaaaaaaaaandaaaaaaaa vrf städar inte duuuu

2010-02-21 @ 12:26:25
URL: http://emmabonnie.blogg.se/
Postat av: Pandaan ;) <3

Eva såklart ;) <33

2010-02-24 @ 19:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0