Vafan!


Jag tidigare idag!


Hejhej,


Asså seriöst jag får DAMP! Jah har inte gjort någonting på HELA dagen bara legat och degat.  kanske ska jag ta och dra ut och springa? Aa fast nej, de orkar jag inte. Och har helt gölmt bort bloggen idag, har läst hur många bloggar som helst men glömt min egen, hur lyckas man med de? Jag vet nog varför. för att jag är jag! Skulle varit med Alexandra, men hon har stukat tummen så hon skulle till sjukhuset. Så jag fixade mig och allting, så nu sitter jag är fixad men med ett as fult linne och ett par mjukisshorts. Och tycker livet är piss, så nu ska jag nog ta och fortsätta hata livet och försöka få över lite bilder från nrj!  Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0