Update!


Jag just nu. Hemskt, duschen nästa! (y)

Godmorgon(?) Haha, eller kan man säga så?
Jag bloggade aldrig somm ni nog märkte, men jag har faktiskt kommit på att jag ska ta vara på dom här 17 dagarna jag har kvar av sommarlovet så därför kommer jag inte blogga alls lika mycket nu. Men blogga kommer jag att göra.
Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra? Eller ganska snart ska jag nog träffa Alexandra, sen kanske man ska ta och gå på bio med någon? Sandra kanske? Ska nog ta och prata med henne nu.

Men nu hade jag tänkt att dra går dagen. Som ni vet så sov ju Sandra här, vi vaknade vid typ hal 12 kanske? Då gick vi ut och solade. Sen va de så varmt så vi spolade vatten på våra ben, så råkade jag spruta på henne och då blev dee vatten krig, så jag och Sandra sprang runt där jag hade vatten slangen sen så tog hon skiten så jag sprang runt och fyllde hinkar i garaget. Vi sprang typ runt där i kanske någon timme eller så? Sen bestämmde vi oss för att gå och bada hos henne. Dom hade köpt en gummibåt, så vi pumpade upp den och sjösatte den eller vad de heter. (?) Sandra försökte ro - de gick inte så bra, men sen skulle vi byta plats och då självklart ramlar jag i. Och de va is kallt 25 grader typ. :o Så jag typ badade lite drog runt sandra i den där gummibåten sen så va jag dum och välte den, eller hon ville bada (a) Men jag välte båten, så hon ramlade i. Sen kom vi på att de va is kallt så vi gick upp och fixade oss lite sen spelade vi sims hela kvällen. Vid halv 12 drog jag hem. och gjorde typ ingenting. Gick och la mig vid hal 1 kanske men kunde inte sova, så somnade typ halv 4? Förlåt alla som smsade men jag orkade inte svara (a)

Men jag har ju också lovat er att berätta om kvällen jag va hos familjen Sjöberg! Men de gör jag senare för nu ska jag hoppa in duschen och sen dra till Alexandra, får se vad som händer senare?
 kyssar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0