Ung idag igen ..



Jag idag, med Elins cooooola solbrillor! (a)



Tjenare! Idag har man varit på ung igen då, ska in imorgon också! :$ Men de är faktiskt sjukt kul träffa folk, umgås, prata, allt! Asså vet inte riktigt vad jag ska skriva för de blir ju så tråkigt men imorgon tänker jag skriva som vanligt asså lite mer detaljer tror jag? ;) Blir de bra..?
Hursomhelst, åkte typ hem tidigt skulle ju träna. Så åkte upp och tränade, sjukt kul träning: De gjorde min dag Stina Bergwik! ;) Hände inte så mycket på träningen, eller typ de vanligt, jag åt gräs, garvade med Stina, slog i foten i marken när vi tänjde, skämde ut mig, blev bölt eftersom Elin slängde vatten på mig, jag slängde vatten på Elin, blev jagad av henne med hennes + min mammas vatten flaska, aa mycket kan hände på 1½ timme. Haha!
Menmen nu ska jag ta och duscha, har faktiskt varit busig och inte gjort de än :$
Men vi hörs antagligen imorgon! Kyssar.

Kommentarer
Postat av: stina

det var ju grymmaste träningen på

hela sommaren ! :) <33

2010-08-28 @ 14:40:50
URL: http://stinabergwik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0