Super dagen!


Bild tagen för några dar sen!

Hejhej!

Ytligare en dag spenderades i kungsan på ung! Träffade folk och gick runt och typ gjorde ingenting speciellt. Men vet nu har glad jag har varit typ hela dagen? Asså sjuuukt, sprang runt där ett tag ocg typ log åt alla! Haha, de är mitt liv de! Fick äntligen träffa Simon min älskade bästis idag också, har saknat den lilla skitungen massor! ♥♥ Så blev extra glad av de, han kanske ska in imorgon också och jag ska också dit! (y) Juste ska ta och dra morgon dagen nu när jag ändå håller på:
Drar och möter upp Sara på stationen , vi ska ta 11:26 tåget in till stan för att dra vidare till grönan och träffa Sebbe! :D
Sen vid typ 3-4 drar jag vidare(vet inte om Sara ska med) till ung och träffar Densie, Amanda, Emelie, Zäta, Maria, kanske Simon och Danne. Sen får vi se vad som händer efter de, men vi kanske slaggar hos någon. För vi ska typ på ung på fredag också tror jag? ;o

Men nu ska jag ta och ringa Simon han ville de, hah. Men vi hörs imorgon! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0