SNYGGAST PÅ JORDEN ÄR HAN !

Michael Copon, född 13 november 1982 i Chesapeake, Virginia, han är en amerikansk skådespelare. Har varit med i Beyond the Break och One Tree Hill. Han har haft huvudrollen i "The Scorpion King 2: Rise of a Warrior". Han spelar cheerleadern Peen i filmen Bring It On: In It to Win It de va i den jag la märke till hur snygg han är!Och vet ni han skulle ha spelat Jacob Black i New Moon, men rollen gick istället till Taylor Lautner sopm också är sjuuuk snygg. Kolla den snygging, shit har verkligen gått och blivit hur kär i han som helst! jag dör för han! Seriöst han är bara såååå snygg!  Han är min nya stooora kärlek! I mina drömmar är den han och jag. Men seriöst hur snygg får man vara egentligen?  Kyssar till denna heting!


        

  MY ÄLSKAR SIN ÄLSKADE MAN MICHAEL! My HJÄRTA Michael!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0