Skola imorgon då -.-'



Tjenatjena,
nu är de back to hell agian, tillbaks till verkligheten igen. Nu ska min bloggning bli som vanligt igen, den ska bli bra uppdatering!
Dagen har varit grym, stälde klockan tidigt så jag skulle kunna sova ikväll. Så jag inte ser heeelt död ut imorgon, hur bra blir de liksom? Åkte och shoppade med mamma, köpte 3par skor, en tjocktröja och en t-shirt. Så de va lyckat, nu är de bara jeans och en kavaj kvar. Sen kommer de hem lite grejer som jag beställt nästa vecka, bland annat min älskade höst jacka. Aja, idag har de varit första innebandyträningen också! Eller de va med 96orna, men de va riktigt härligt att äntligen förenas med min älskade klubba och min bästavän boll igen! Haha.

Har haft typ panik hela veckan, men nu är paniken riktigt stor. JAG VET INTE VAD JAG SKA HA PÅ MIG..! Shiiit, jag måste typ gå upp 5 imorgon om jag ska hinna bli klar till 9 :o Nej men, faktiskt så har jag ingenaning, jag brukar veta men nu har jag ingen jävla aning! Nu stiger paniken ännu mera.

Ska ta och skriva ett inlägg om sommaren 2010 men de kommer imorgon för nu ska jag ta och fixa de sista tills imorgon. Eller vad ska man göra egentligen? Men aja nu ska jag ta och stänga av datorn, glöm inte att de börjar på riktigt imorgon! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0