Segdag!

Dagen har gått super långsamt, men så är de väl när man längtar till någonting? Men vad får ni vet snart! Sen så gick dagen och sista lektionen va egentligen engelska men vi hade ingen för att vår lärare behövde vara med dom nya 4orna så vui fick sluta 10 över 1.  Asså tycker de är heeelt sjukt, jag har ju börjat med spanska, de gjorde jag igår. Idag va min andra lektion och jag har redan fått läxa. Känner att den här terminen blir jobbig! Men man får göra de som kommer så får vi se om de blir bra? Gud va jag är posetiv! IOch nu ska jag berätta om de jag längtade efter.. De va första innebandyträningen med laget! Dom andra har ju varit med 96orna! Aja så de va kul. Men nu ska jag äta, sen duschen som gäller! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0