Nattblogg

Just nu sitter jag här och bloggar från våran fasta dator som typ har damp på fe här blir ett snabbt och as tråkigt inlägg.. De här blir de sista inlägget idag eller kanske på några dagar. Hmm, vad ska jag göra? Jo, jag ska till Frugans land imorgon kommer hem någon gång på söndag. Vi kommer att ha de fucking bäst! Men nu till kvällen på Heron. Måste bara säga 3 ord; "Fyfan, va bäst!" Aa seriöst de va de roligaste på riktigt länge! Vi drog och käka, av bara en lilla meny på donken kände mig som värsta tjockisen. Sen drog vi till willys och köpte ännu mer tjockis mat, inte bra! Haha. Vi drog till bion som började 21.20. Riktigt bra film, alla borde ta sig till en biograf och se den tycker jag! Han va så snygg också. (a) Sen så hittade jag min nya bruna stora björn. Haha Gustav, jag har kommt över Del nu på de så. Jag sa ju att jag hade gjort de, han dog ju. Dock på gjorde min nya stora bruna björn de också :'(. Aja, mami kom och hämtade oss efter. Och bilresan hem, vad ska jag skriva egentligen? Haha. Vi måste fan ha någon sjukdom? Älskar er tjejer, tack för du underbar kväll! När jag kom hem satte jag sa datan rätt ett väg sen dog den -.- och fe här typ inte att ladda. Så då packade jag, blev klar nyss på nu ska jag va och sova. Så vi hörs nog imorgon, innan jag åker. Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0