Mobilblogg, Godnatt!

Ja, jag ska faktiskt ta och sova nu är sjukt trött! Jag vet att uppdateringen har varit kass men så är de. Ska ta och komma igång med "rutinerna" innan de blir riktigt bra uppdatering. Men hursomhelst idag har de varit första dagen i Hallen i år eller iallafall för mig och de va sjukt najs, love it! Sen va de träning med f96, gick väl helt okej? Inte bäst, men okej helt enkelt. Igår va jag i gävle gör min mormor och morfar. INTE KUL! Haha. Men drog hem vid 4 (y)! Jag va hemma till 6 ungefär då jag drog upp till brantan får jag mötte upp Denise, Sandra och Alexandra. Vi sätt typ bara och snackade och så. Efter ett tag kom Alle och Johannes. Och då körde dom och Denise typ någonting? Typ fotboll. Och jag, Sandra och Alex satt i typ ett avbytarbås(?), och hejade på Denise. Vi är roliga vi! När dom typ köpt ett tag så kom dom och satte sig vid oss. Alle fick för sig att ta min lur och titta på en massa skit. Så han typ tog den och kubba iväg, så jag kubba efter. Haha han hann typ se allt (a) jag fick tag på den efter typ 20 minuter. Och då drog vi. Sen kom dom typ efter oss och då tog han min lur igen. Så jag tog hans. Och då typ smsade och ringde han massa folk, så har ni fått någonting konstigt från mig så vet ni varför nu. Vi tog 713 till Denise och packade lite saker. Vi sov allihopa hos mig sen. Aja, när vi skulle dra från Denise ville vi gå hem till mig. Så vi gjorde de. Sen så hittade vi en kundvagn. Som vi åkte på. Sen hände de massa saker när vi va ute som jag faktiskt inte tänker ta upp på bloggen! De är liksom liv privata saker kan vi kalla de. Men vi drog typ hem vid 11 och då satte vi oss och tjockade i oss chips och läsk. Och bara pratade, de va sjukt mysigt! De va typ allt roligt som hände igår? Så nu ska jag ta och lägga ifrån mig mobilen och sova. Imorgon börjar jag halv 9, så de kanske blir ett inlägg så morgonen. Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0