Förlåt, men så blev de!

Vi har faktiskt inte gjort så mycket, eller jo mycke har vi gjort men ingenting speciellt. Vi har solat, badat, dunkat musik, pratat, cyklat! Vi har gjort de mesta, asså förlåt men jag orkar inte ta dag för dag just nu. Så, så här fick de bli just nu iallafall, ni får bilder när jag får dom av Alexandra, jag har iallafall haft en toppen vecka! Hoppas ni också har haft de kära läsare.
 Ni kommer att få ett schema över veckan när jag vet hur den ser ut typ lite senare i kväll! Nu ska jag ta och sätta på en film och tråka gärnet hela kvällen, imorgon kanske jag drar till Öland men vi får se? vet faktiskt inte om de blev någonting.. Vi hörs senare, kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0