Fångarna på fortet!

  

Just nu sitter jag och tittar på "fångarna på fortet" med tjejerna,  asså jag typ älskar Willy! OMG, shiit han är så  söt.
Men mer om dagen.. vart va jag? Jo juste! Jag slutade ju som sagt 10 över 1 då drog jag hem och fixade lite saker, sen åkte jag till huddinge där jag mötte upp Sandra, Amanda och Alexandra vi skulle köpa vänskapsringar eller vad man nu kan kalla de! Dom är sjuuukt fina(bild över)! Men vi drog hem och mötte upp Denise så hon också kunde få sin ring. Amanda drog, och vi gick hem till mig! Sen har vi typ bara degat. Men nu ska dom ta och dra. Så nu måste jag sluta skriva men jag skriver mera senare! Kyssar.


Kommentarer
Postat av: Sara

Fin ring... :) <3

2010-08-29 @ 15:05:10
URL: http://tyypsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0