Behövde bara skriva av mig lite.

Jag ska inte behöva göra någonting jag inte vill. Jag ska inte känna att jag mår dåligt? Men utan er mår jag dåligt. Men jag vill ändå inte gå kvar längre. Förut betyde gymnastiken allt, sen kom innebandyn som jag själv tycker är grymt mycket roligare! Jag valde semin för en tävling. De måste betyda någonting? Även om jag grät när jag behövde välja så valde jag innebandyn. Jag tror nog att jag kommer att göra de fast helt om ett tag. För gymnastiken är ingenting som lockar längre. Nu är de innebandy som är först. Men vi får senare hur jag gör.  Men vad som än händer kommer jag inte släppa alla vänner som finns i gymnastiken, för då kommer jag må dåligt för de är ni som gör att jag går kvar på gymnastik nu. Jag vet inte hur jag ska göra? Jag mår dåligt efter träningarna och kommer nästan alltid hem och säger att jag vill sluta. Men samtidigt vill jag gå kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0