Dagen igår

Godmorgon, förlåt att jag inte uppdaterade igår! Men allt gick så fort: nu ska ni få höra om dagen!
Igår började jag skolan 20 över 8. Då vi hade musik 2 gånger efter varandra.
Sen hade vi syslöjd. Jag broderade (y) de är roligt i början men efter ett tag blir man ganska uttråkad. De är ju liksom upp och ner, upp och ner, upp och ner vänd samma tillbaks. Alltså samma hela tiden. Så i slutet satt typ halva gruppen och spelade mobil spel. och nej alla broderade inte men ändå. Roliga vi är älsklingar! (aa)
Sen hade vi lunch, käkade ingenting. Tror nog att man får börja vänja sig med de ;o Aja, på rasten körde vi king. töntar iknow!
Men iaf, efter ett tag kommer Sebbe och han kompisar asså några 9or och körde med oss eller kanske ska säga mot? :o Sen kom typ några i 3an och va med också, då blev vi för många och då körde vi i par. Och då va Sebbe inne så han typ bad mig komma in till han, så jag spelade med han. Kan ju bara säga vi ägde alla! och så är de bara! ;) Sen skulle hon som hade bolldra någonstans? Så då hade vi ingen boll att köra med. Då gick jag AManda och Bea och satte oss i solen och solade lite. Sen kom typ massa folk så vi satt och pratade lite med dom. Sen kom Sebbe och satte sig brevid mig så satt och snackade lite. Vi gick typ in sen.
Sista lektionen va idrott, då vi va ute och körde brännboll! Jag slog 2 gånger och båda gångerna gjorde jag fri varv! Grymast, javisst! Jag och Maria drog/smög ner tidigare, shhhy!
Tog bussen hem och träffade Sandra. Vi satt bara och spelade spel på datan och pratade. Sen drog vi hem till henne och käkade. Vi va asså här först.
Men nu måste jag fixa mig till träningen. Jag berättar mer när jag kommer hem.
Kyss.
/ Mysan. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0