Sämst på att blogga nu för tiden? ;s

Hejhej alla små och stora! ;) Fråga inte varför jag skriv så. Skrev bara någonting.
Jaja,
jag har blivit SÄMST på att blogga nu på sista tiden. Men jag har så mycket plugg! -.-' Sitter faktiskt och pluggar just nu. Egentligen borde jag inte blogga, för nu kommer jag säkert inte hinna klart vilket jag gärna skulle vilja göra. Men vi får se hur de blir sen.
Idag har jag ju varit i skolan som alla andra dagar?  Vi hade, musik 2 gånger på morgonen då vi sjöng lite alternativ som vi kanske ska ha med oss till Gotland♥.
Efter Musiken hade vi söljd. Jag har ju syslöjd, så jag broderade. Sen hade vi Lunch! Och vet ni? DE GICK ATT ÄTA! (y) Haha. Sen hade vi matte, gjorde 2½ sida. Sen kom sista lektionen som va Idrott. Vi körde någon hinderbana som man skulle köra 2 och 2 asså mot varndra. Jag körde mot Robin ;) Vi hade sjuuuuuuukt roligt! Drev runt där på banan, och garvade som fan!  
Och vet ni, snart ska vi ha ute, Love it! För de betyder BRÄNNBOLL! Och som typ alla vet så äger jag på de ;) Inte, men de är kul iaf.. ;D
Men nu ska jag fortsätta plugga lite! Vi hörs om kanske en timme!
Puss.
/ Mysan. ♥


Old! Älskar dig! ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna <3

FYFAN ! .. sydda mitt ansikte de ser helt fuck upp ut ): , man kanske inte tittar på de med de syns D: <3 Inte bra ,Inte bra ;o .. Jag ser cjrykd4onyhb ut :D <3

2010-04-17 @ 19:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0