Rolig kväll!

Godmorgon, ligger här med Sandra och väntar på att Sara ska vakna. Igår drog vi till hallen och tittade på dam matchen, Tullinge - Åkerberga som slutade 5-4 till tullinge alltså. Då gick vi, asså gick.. eller vi va ute ett tag också. Vi skulle försöka få ut Anthon, men han duschade typ. Så vi stod och pratade med Victor som med öppet fönster. Hihi, grymt roligt va de. Men vid typ 11 va vi typ hemma hos Sandra och hämtade hennes saker.
När vi kom hem till mig igen, så kollade vi runt lite på datan sen somnade vi famtiskt alla vid typ halv 1 :o gu va duktiga vi va, nej men vi hade ju liksom inte sovit på ett tag :'D
Men nu tror jag att jag ska väcka Sara.. haha, nej nu vaknade hon av sig själv. Men jag har ändå ingenting mer att berätta nu. Jag skriver när de har hänt någonting kul (a)
Pusspuss.
/ Mysan. ♥



Ni får en gammalbild, för att ni VILL inte se hur jag ser ut just nu! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0