Plugga, plugga, plugga kan skolan inte ge oss fritid?

Hej på er! Sitter här och pluggar, har såååå mycket plugg den ähr veckan. Förken Europa tills imorgon, länderna. Och aa känns som om jag måste plugga till allt! Just har matte tills imorgon också! :o
Där har ni svaret till varför jag inte har bloggat på några dagar: PLUGG! Usch och fy! Nej nu ska jag vara posetiv! Eller vad finns de för posetivt till att plugga? Kan jag komma på någonting..? nej tänkte väl de.
Aja, dagen har som vanligt spendrats i skolan. -.- Vi slutade en timma tidigare så de va nice! (y) Tog 2 bussen hem sen har jag bara gjort INGENTING, och nu när jag skulle börja plugga kom de fram att jag måste städa mitt f*cking rum idag också.. Åh Hata! Jag orkar faktiskt inte med allt längre träning 6 dagar i veckan + lite extra träningar ibland, skola, läxor, kompisar. Jag pallar snart inte mera. Men vill ni vet en sak? Klart ni vill. (a)
Nu tänker inte jag klaga mera.
Puss&Kram!
/ Mysan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0