Påskcupen, we love it! (y)

Hejsan sweeties!
Idag har de varit påskcupen exakt hela dagen, och vi älskar de visst? Kanske inte ni då eftersom jag typ inte bloggar så mycket? Men jag älskar de, och de är de bästa inte sant? :D
Hursomhelst jag kom hem för ca 40 minuter sen, och nu sitter jag och tittar på Evan den alsmäktige så grymt bra!
Aja dagen nu. Vi va i hallen redan kl 8 imorse, då vi samlades för att möta Tumba då vi vann med 2-0! Efter den matchen satt vi och käkade lite snackade sen va de dags igen fast mot Täby där vi dock förlorade.. Men vi spelade 2 matcher till, 3e matchen mötte vi TT(Tyresö/trollbäcken) vi spelade då 1-1 sen hade vi vår sista match, snacka om att man va trött asså, shit mina knän sa ifrån men jag spelade ändå (y)! Vi vann iaf sista matchen med 3-1 som va mot Tungelsta föresten! Så grym som jag är så gjorde jag 1 mål från halva planen! *de gillar vi*
Sen stannade jag och cp kvar och tittade på 96orna som spelade mot huddinge, dom vann också.
Men nu mina sötnosar ska jag gå till duschen, vi hörs senare.
Pussar!
/ Mysan. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0