Hos Denise! (y)


Tips: Vrid på huvudet (a)


Hej bloggen,
sitter just nu hos Denise, med lilla Sandra. Dom tar tid på mig här så mobba inte om de här inälgget blir lite rörigt xd!
Hursomhelts, dagen har varit helt okej har rätt(?) ut lite saker med en vän, så nu är allt okej! (Y) Men vi började iaf dagen med typ..? Engelska, gjorde muntligadelen i nationella provet. De gick sjuuuukt bra! *de gillar vi*  Vi hade massa andra saker som jag inte pallar att berätta om, men sista lektionen hade vi franska -.- tråktråktråk! Asså vi prövade bara, jag ska nog ta spanska eller jag SKA ta de. Efter de slutade vi, då drog jag och mötte upp Synne. Som pratade med Gurra, haha T Ö N T Synne, men älskar dig ändå (a)! När vi kom till bussen så satt Angelica och Alva där, så jag pratade lite med dom. För Synne va ju så himmla tråkig eftersom hon pratade med Gurra. Men vi tog iaf bussen, och jag åkte till Denise och nu sitter vi här och tittar på massa roliga saker. Amanda är och shoppar med sin mamma, men hon kommer typ sen.
Vet ni vad de bästa med dagen är? ATT NU ÄR DE PÅSKLOV! Och påsk betyder i mina ögon PÅSKCUPEN, som faktiskt börjar idag! Love , love, love, it!
Har ingenting mer att berätta om dagen, eller förutom att vi ska till hallen senare fast de fattade ni nog? ;)
aja, om ni undrar så tog de här inlägget typ 10 minuter, måste bli snabbare att hitta på :o!
Puss på er sötnosar!
/ Mysan. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0