GUUUUUUUUUUULD! :D

Tjenatjena, kom precis ut ur duschen har spelat final i påskcupen!! Finalen började kl 3 men jag va självklart där typ vid halv 10 ;)!
Menmen, finalen va mot Tumba. Vi va sjuuuukt taggade typ håppade runt som störta idioterna.? Haha, hursomhelst matchenbörjade faktiskt väldigt jämt, och de blev inga mål i första perionden. Men när 2a startade, så gjorde tumba 2 mål. Så vi låg alltså under med 0-2. Men vi tog tag i oss själva och gjorde 1-2 och sen 2-2. Matchentiden tog slut så de blev sudden(?). Vi fortsatte som innan, fast i powerplay i 40 sekunder till. Efter 25 sekunder, så "stjuter"(om man kan kalla de det), eller de skulle iaf vara de men den rullar sjukt nära linjen och över till Jessika som sjuter. Och den va i mål och ALLA sprang ut på planen. Shiit vi grät, skrattade, kramades SÅ JÄVLA HÄRLIGT! Haha, vet faktisk inte vad jag ska säga? Så säger bara: Vi tog GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULD tjejer! JAG ÄLSKAR ER! 
Och så går jag och fixa mig lite, käka kanske? Sen ska jag kanske vara med Sandra och Amanda snart.
KYSS!
/ Mysis! ♥♥


(Ingen bild, alla från påskcupen kommer senare)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0