Back to hell again!

Hejsan! Ja igår va de första dagen i skolbänken efter mer än en veckas lov! De har gått aldeles för fort, men nu är de ändå bara 34 dagar kvar tills jag åker till Malta så de är najs. Fröstadagen gick faktiskt som på rullande band, även dagen gick fort! (y) På rasterna har vi bara legat och degat i solen! SÅ JÄVLA SKÖNT! :)
Imorgon tror jag nog att jag ska ha med mig ett par shorts som man kanske kan byta om till? ´
De är så härligt med sol, nu är de ännu mera sommarkänslor.
Men hursomhelst, just nu sitter jag med Maria. Vi sitter och tittar på tv eller vi tittar inte så mycket.
Men jag har heeelt ärligt inte vad jag ska skriva om just nu, de kommer nog snart ;)
Puss.
/ Mysan. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0