Älsklingspojkarna idag! *gilla*

Tjena, Idag hade vi kvarts final säger bara: INGA KOMENTARER! Men vi spelade ju i Åkersberga och min och Saras älsklings Sebbe, va där och glodde. Så vi drog och snackade med honom efter. Han och Sara va fett osociala. ;) Sen va Sebbe Andersson där också (y)! Vi va där ett tag sen åkte vi till hallen, där min älsklings bästis Rikard va där för han spelade floorboy som va idag! De va sjuuukt roligt att träffa honom igen, man saknar ju sin bästis när man inte träffat honom på ett tag eller hur? Hihi, hursomhelst jag, Sandra och Amanda satt med Rikard och Wille som hans kompis hette. Sen när dom skulle spela hejade vi som fan xd!
Dom spelade sista matchen i hallen så när den va slut så drog vi hem. Jag och Sandra tog bussen hem och Amanda gick till sig.
Jag och Sandra, tagga in till henne och spelade sims. Och nu är Amanda här också! Dom sover hos mig också.
Men nu ska vi gå över till mig och käka. Vi hörs hemma ifrån mig.
Puss och Kram.
/ Mysan. ♥



De va den ända jag hittade på Sandras data. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0