Ojsan :$

Nu har jag packat klart. Men när jag packade kom jag på att jag har ju inte berättat någonting om de här för er.
Men gu skäms på mig att jag inte berättat ngt om de här. :s
Men de är iaf ett läger då man åker buss i 1½ - 2 timmar till Björkö-gården som ligger på Barnensö. På lägret sjunger man.. Hah, de kunde ni inte förstå va? XD Men iaf man bor i olika hus eller de är mer som ett vandrarhem typ. Eller asså, lite svår att förklara? Men ni fattar nog så dumma som jag är ni ju iaf inte. Hah.
Aja, men man tränar nya sånger inför konserten som är senare i höst.
Sen på kvällen blir de godis, läst, mys och de bästa av allt spökrundan som 6orna håller i! :)
Sen är de mys som gäller kanske springa över till spökena haha.
Dagen efter är de lektioner till typ sen bär de av hem igen.
De va väl de typ händer säkert massa saker som jag inte kan komma på.

Så ja, jag får väl säga att vi ses på torsdag? Men jag kanske,kom ihåg kanske, skriver ett kort inlägg innan vi åker och hämtar Maria :) Om inte slänger jag nog in ett inlägg från mobilen efter spökrundan eller något sådant.
Men nu ska jag dra!
Puss&Peace lovers! ♥
/ My.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0