Andra dagen på hösten. -.-

Hejsan på er sweet!
Idag har vi inte gjort något speciellt i skolan. Typ SO, SV.
Juste på morgonen skulle vi ha bild, men bild läraren va sjuk, så vi hade musik med 6:orna, fett pinsamt ju! Haha, vi skulle typ rulla bollen i takt till musiken, och de första jag gör när de bara är en boll och alla kolla jo de är att skicka fel, och i fel takt! Bravo Mysan! Haha sen gick de bättre ;) Efter de blev vi indelade i grupper och själv klart blir jag med killarna. Haha fast de va ju kul x) Ingen sa någonting dom första 2-3 minuterna. Men iaf i grupperna skulle man göra en melodi. Sen skulle man typ sjunga den för a l l a Fett pinsamt sjöng fel. Barvo igen!
Sen hände de inte så mkt mer..
Eller på LUnchen va jag och Bea med Karro och Johanna. Sen skulle dom gå till killarna och då fick vi inte vara med längre för dom skulle snacka spökrundan 2009 haha, och själv klart får jag ju inte veta eftersom jag ska gå den x)!
Men iaf vi slutade typ 5 i 3 idag :)
Då drog jag, Bästevän & Maria till Tumba C. Och va där ett tag, sen drog jag och Maria på bussen och åkte hem. Kom hem runt 4a så där, sen har jag gjort så mycket mer. Har sutit här och lyssnat på musik :) I ♥ Musik kommer lägga upp en av dom senare tror jag! Men juste dagen klädsel kommer inte idag, just för att jag har bytt och sen hade kameran slut på batterier så de blev inga bilder häller -.- Men nu fick ni veta de iaf.
Men jag ska sluta med min "Love from My" Orkar inte med den längre XD Haha.

Men nu ska jag ta och fortsätta kolla runt på massa bilder på datorn.
Aja hare bäst! Musik kanske kommer snart.
Kyss!

/ My.





Jag och syster. Dock är bilden inte tagen idag utan någon dag förra veckan, men vad gör du?
Sorry våra minner men de bjuder vi på visst älskling? :)
Jag älskar dig som fan! ♥



Kommentarer
Postat av: Amalia :)<3

hejhej :)<33



snygg design.

Kan du hjälpa mig att fixa ngt liknande ?elleer iaf fixa min deign lite, för jag bliiir så trött på min :/<33



Tack och kram, btw, du kan få en gåva på gsm för jobbet isf :)<33



// Barbro1 ;D

2009-09-03 @ 09:12:38
URL: http://svenskamaliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0