Tillbaks igen :)

Hejsan på er älsklingar!
Skrev inget när jag kom fram jag vet men vi hade fullt upp med sjungandet och massa!
Men nu är jag här för att berätta om mitt körläger!
Vi åkte ju kl halv 9 och va väl frame vid 12 har jag för mig.
Vi käkade våran lunch och sen hade vi vår första musik :) Som va med 6orna! Gick väl så där.
Sen hade vi typ fruktstund haha, de där lät skumt ;)! men de va så dom kallade de.
Efter hade vi typ med 4orna, gick bara bra vi sjöng massa gamla låtar som vi hade sjungit förra året så de va ganska booring! Efter va de några som drog och badade blandannat jag och mina tjejor. De va is kallt för de va ju liksom havet men en då. ;) Sen va de massa andra lektioner, och sen hade vi middag. Efter middagen hade vi en lektion bara våran klass har jag för mig? Aja men efter va de godis-ätar-time i en timme. Sen va de S P Ö K R U N D A fett kul den va, inte så läskig fast skrek som fan x)
Sen tog Jojje min kamera efter att jag vissat en bild på han för typ alla, så han jagade mig över typ hela allting :s, Skumma person asså!
Efter de skulle vi in i vårt hus, för att våra föräldrar va fett skumme, men de va bra iaf annars hade vi ju inte kunnat se på idol 2009! Va en tjej som va fett grym ju, eller hur?
Aja, vi gick och la oss. Jag och Bärfis skulle delat rum med 2 tjejer, och Bea och Bettan hade ettt eget så ja och Amanda gick in till dom och sov istället. Så vi somnade typ 2. Busungar vi är!
Dagen efter vaknade vi halv 8 av att alla redan hade vaknat och gick runt och sjöng *suck* Fattar dom inte att vi behöver våran s k ö n h e t s  s ö m n? -.-
De gick ju inte att somna om så de va ju bara att gå upp, så vi städade rumen och gick till frukosten. Efter hade vi en lektion och sen bar de av hem igen, de va ju inte speciellt kul att åka hem de är ju så mysigt där ute men ändå så trist.
De hände massa skumma saker på bussen, men de är seecrets. Mohahah! Eller egentligen orkar jag inte XD

Aja men de va de,  de här inlägget skulle kommit i torsdags men datan fucka up -.-
Bilderna kommer snart jag ska bara duscha efter min träning som va precis, så vi hörs snart.
Puss på er sweetnosar.
/ Mysis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0