Skumma fotograf!

Hallojsan sötnosar! Gör ni? Själv sitter jag här med Maria som nog är ganska trött på att läsa bloggar ;)
Idag va de skolfoto.. S K U M M A S T E  fotografen ever. Usch och fy! -.-
Men bilderna blev förhoppningsvis bra såg bara självfotot och de blev väl ganska bra :D
Men resten av dagen va bara BLÄ! Haha ni fattar nog ;)
Efter drog vi ner till tumba va där ett tag sen drog Maria och jag hem till mig och nu sitter vi har har spelat lite wii och så.
Vet att jag har upptaterat dålig men har inte haft tid + ork.. Men ska måste bli bättre på de.

Aja, men nu ska vi dra och spela sims.
Puss & hare king!
/ My
- Älskar dig A!




Aggi vännen! Saknar dig! ♥♥


Kommentarer
Postat av: aldin

ahahhahahaaha

2009-10-02 @ 14:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0